Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Jüpiter Belirlemeye Yarar Tradisyonel olarak demografik bilgilere göre binalmaktadır ancak internet ortamında müşterilerinizi tam olarak saptamak dâhilin Google Analitik platformunun kent analizleri dâhilin sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi araç ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da kent izleme kimliğini sitenize eklemek yerinde olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, uğraş, hasılat ve ilgi alanları üzere bileğfiilkenleri belirleme edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz Müşterileri farklılaştırma, onların fiilletmeniz dâhilin farklı bileğerlere mevla olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından meydana gelen bir zorunluluktur. En giranbaha olan müşterilerden tutmak suretiyle, bir sıralamada gezmek, çabaların en çok üstünlük esenlayacağı kesime yöneltilmesine imkân esenlar. Böylelikle müşterinin bileğerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak işletme davranışını web sitenizde tedarik etmek güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin esenlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki ihtimam, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En faik etkinliği, şık maliyette masnu zorunluluğu bir şirket dâhilin kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web kent teriminin müşteri merkezli son yıllarda yasevimliığı değiş hakikaten inanılmaz boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakıldığında 1990’li senelerın “ne bulursam onu düzenırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Genişlik ekonomisinin ön planda olduğu bu dönemlerde web sitelerinde görev yer ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, bitiren tercihlerinin aptal plana atılmasına ortam hazırlıyordu. Peşi sıra 2000’li seneler geldi, web sitelerindeki ürün ve ihtimam çeşitliliği artmaya saksıladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu mezeım” biçiminde bileğfiilti. 2010’larda web sitelerindeki çağcıl anlamdaki vürutmelerle müşterek artık “ne istersem onu düzenırım” devri saksıladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç asıl yer oylumlu rol oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği inanılmaz halde arttı ve müşterilerin tercih olasılıkları çoğaldı. ▬ Marifet ve bildirişim teknolojilerini hareketli kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok palas erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik binalar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından dağıtım kanalına değinme iş süreçlerini bileğfiiltirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan ulaşım muhtemel oldu. Türkiye’bile Web Sitesi Teknolojisinin Vürutimi Bilimsel anlamdaki website çdüzenışmalarının Türkiye’deki gerii 2000 yılı adım atarına dayanıyor. Türkiye’bile meydana getirilen ilk mesafeştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini aşinalık yüzdeleri %5’in altında idi. Yalnız izleme eden yıllarda internet kent çdüzenışmaları çabucak ve artarak devam etti. Bu konuda şirketler lüzum kendi bünyelerinde, gerekse bu konuda ihtimam veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) üzere ajanslar vasıtası ile çeşitli çdüzenışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı söz gelişi eden web sitesi yalnızca üretilmiş ihtimam, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve çağcıl bir şekilde gösterilmesi bileğildir. Web siteleri, üretim öncesinden başlayan tüm faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası çıkmak üzere üç ayrı aşamada birbirini mütemmim çabaların da teşhistıldığı bir hüviyet olduğu yadsınamaz. Burada önemli bir husus elan var, o da şu: Web tasar çizim ve mukayyetm çdüzenışmalarını mukannen bir ölçüm sistemi altında yürütmek ve bu çdüzenışmalarda meydana getirilen envestismanın şirketin vasıtasız hedeflerini ne ölçübile desteklediğini gözlemlemektir. Yalnızca web tasar çizim adı altında saksılayıp şirketin hakikat finansal hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen birsonsuz projenin dem içinde üst el aracılığıyla durdurulduğunu ve bu projelerin sıfır olduklarını gördük. Bunun internet projesi ya da başka bir x projesi olmasının önemi nanay. Önemli olan başarısızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede sakır sakır huzurınızda olması çok önemlidir. Bunun esenlanabilmesi bile web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini vasıtasız beslemesine demetlı. Doğrusu yalnızca müşteri memnuniyeti hedefli web sayfası çdüzenışmaları, nihayetinde matlup özetları vermemektedir.