Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, bütün kanallarda pazarlama üzere terimlerden hangisini yeğleme ederseniz edin, müşteriniz veya potansiyel müşterinizle bütün sayısal kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Gelen kutusundan içtimai ağlara ve dizyüzeyü bilgisayarlar, tabletler, temizıllı telefonlar genelinde günümüzün tüketicileri sorunsuzca aksiyon ederken sizden de aynı yerlerde olmanızı, problemsiz ve entegre bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Başarılı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı bulunmak karınin en münteşir kullanılan sayısal pazarlama kanallarının ilimlı izahatını süflida bulabilirsiniz: Elektronik posta ile pazarlama Elektronik posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları tarafından kullanılan, en müzelik ve en bol aşina sayısal pazarlama formlarından biridir. Elektronik posta ile pazarlama sayesinde çeşitli alıcı yolculuğu bağlantı noktalarında alıcı verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak karınin sınıflandırır ve en sonunda onları e-posta liste(leri)nize ekleme izni kızılırsınız. Elektronik posta içeriği; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz hakkında haberler, kişiye özel teklifler, alıcı sarrafiyearı hikayeleri, örnek olay incelemelerine angajmanlar ve uygulayım özetler ya da iş özetleri hakkında bilgi karınerebilir. E-postalarınızın elden silinmek namına açılmasını ve okunmasını tedarik etmek karınin mesabe yollamak ciddi örutubet taşır. Kişiye özel karınerik ve taalluk çekici teklifler katılımı bırakmak konusunda çok nöbete yarar. Elektronik posta ile pazarlama hem zanaat hem de bilimdir. E-postalarınız ve sayısal varlıklarınız alımlı ve taalluk çekici olmalıdır. Bununla bile çok nüshada e-posta göndermekle yeterince göndermemek ortada bir balans tasarlamak zorundasınız. Videoteyp pazarlama Videoteyp en güçlü sayısal pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya bayılıyor. Eğlence ve tetebbu karınin video izliyor ve paylaşıyorlar. Doğrusu, YouTube raporlarında ayda dü milyarı çok izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B müşteriları hem de B2C tüketicileri satın kurum kararlarını video sayesinde veriyor. Videoteyp pazarlama marka farkındalığı oluşturur, sayısal trafiği ve devirtürme oranlarını zaitrır. Blog yürekğine gömülü videolar, B2B ve B2C karınerik pazarlama stratejilerinin yıllardır çene taşı konumunda. Videoteyp kırışmak, yürekğinizi daha bir araba insanoğlunun görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube üzere üçüncü taraf sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve içtimai medya kanallarınızda teşhistmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaştıynet özendirme edin. Videolarınız kısaltarak ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini hızla kaybediyor. Bu nedenle harika içeriği taalluk çekici şekilde yollamak çok önemli. Içtimai medyada pazarlama Içtimai medya, muayyen bir nişangâh kitleye ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla elden ilişkilantı kurmanın harika bir yoludur. Hangi içtimai medya platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize vabestedır. Facebook hala dünyanın en muhteşem içtimai medya platformudur. Twitter B2B müşteriları ortada hala pop. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri ortada inanılmaz popülerdir. LinkedIn ise satın alıntı döngüsünün erken aşamalarında B2B müşteriları ile ilişkilantı tasarlamak karınin harika bir yan. Her içtimai medya platformu farklı karınerik türlerine sahip olsa da bütünü olabildiğince video/tören odaklıdır. Bu nedenle karınerik oluştururken bunları içtimai medya üzerinden ne yaymak istediğinizi her gün bölüm önünde bulundurun ve buna gereğince organizasyon mimarin. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği karınin, pazarlamacılar var olan her platformdan en bol şekilde faydalanmak karınin sayısal pazarlama taktiklerini temelli uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Ilkgüz 2016’dan önce bulunan değildi. Zaman ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten daha bir araba canlı kullanıcıya sahip. Kısaltarak mesajlar (SMS ve MMS) Elektronik posta ile pazarlama faaliyetlerinin yanı sıra kısaltarak düşünce, müşterilere ulaşmanın en elden yoludur. Ama içtimai medyada evetğu üzere mesajlar kısaltarak ve öz olursa dokunaklı hale gelir. Pazarlama ekipleri, salt metin karınermiş kısaltarak düşünce hizmetlerinden (SMS) veya video ve gif karınerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama düşünceınızı sunarken, farklı potansiyel alıcı ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize imkân teşhisr. İçeriğiniz ne denli kişiye özel hale gelirse o denli taalluk çekici evet, insanoğluı cezbeder ve dikkatlerini vermelerini katkısızlar. Fakat, yürekğiniz nişangâh kitlenizin fakatç ve taalluk alanı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve devirtürme karınin mesabe sunmalıdır. Elektronik posta metinleri, giriş sayfaları, bilgi görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, metin mesajları, reklamlar, salık bültenleri, matbuat bültenleri, makaleler, bloglar ve sayısal takım kartları üzere karınerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), fakat bütün karıneriklerinizde tutarlı bir titrem ve düşünce olmalıdır. SEO ve PPC (veya SEM) İyi bir arama motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi yürekğini (rabıt sayfaları, bloglar vb.) optimize eder. Böylece, arama sonuçlarında daha yüksek sıralarda ve daha kesif görülür, yürekğinize seyrüsefer geriışı katkısızlanır. İyi SEO mealları, anahtar sözcük ve konu optimizasyonuna vabestedır. Web yürekğinizde bol aralıkştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve daha bir araba sözcükten oluşan ifadeler) kullanmak SEO’nuzu daha bol hale getirir, seyrüsefer ve devirtürme konusunda daha yüksek meallar katkısızlar. Mualla itibarlı üçüncü taraf sayfalardan organik angajmanlar gidermek da konu sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri yürekğinize yönlendirmenin bir başka yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda muayyen bir angajmanya gelen her tıklama karınin ödeme mimarilır. Kontrol motorları ve çoğu içtimai medya sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin karınerik temizışlarında sahnelenir. Kontrol motoru pazarlama (SEM), muhteşem ağırlık yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Belli anahtar sözcükleri arayan ziyaretçilere avantajlı bir konu konumunda pazarlama mesajları (metin) ve ilişkilantı göstermesi karınin arama motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi dizaynı ve pazarlama Web siteniz, çoklukla potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla haberleşme kurduğu ilk bağlantı noktalarıdır. Harika bir web dizaynı, bütün sayısal varlıkları tutarlı marka çkızılışmasıyla teşhistabilir. Hatta web sitenizi arama motorlarıyla daha uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve devirtürme tartıını (daha bir araba tıklama, kaydolma, vb.) zaitrmalıdır.